BetterBoard afholder webinar med BoardPartner om deres nye Bestyrelsesrapport 2026

Bestyrelsesrapporten 2026

Den nye Bestyrelsesrapport 2026 giver indsigt i tendenser, krav og udvikling i dansk bestyrelsesarbejde og sætter fokus på værdiskabelse og professionalisering.

AI og bestyrelsesportal i fokus på videnseminar hos ArosBoard

AI og bestyrelsesportal i fokus

På et videnseminar hos ArosBoard delte BetterBoard indsigter om, hvordan AI og bestyrelsesportaler kan styrke beslutningsprocesser og skabe mere effektivt bestyrelsesarbejde.

Udvidet logcenter er en del af bestyrelsesportalen

Udvidet logcenter

BetterBoard har udvidet logcenteret i bestyrelsesportalen, så administratorer får fuld sporbarhed over aktiviteter, dokumenter og signaturprocesser.

BetterBoard deltog i Vandmessen 2026 i Roskilde

Danske Vandværkers Fagmesse 2026

BetterBoard mødte stor interesse for digitalisering af bestyrelsesarbejdet på Danske Vandværkers Fagmesse i Roskilde og havde en dag med gode dialoger i vandsektoren.

BetterBoards nytårshilsen for 2025

Tilbageblik på BetterBoards 2025

2025 var et rekordår for BetterBoard med stærk vækst, nye funktioner og lanceringen af Fondsløsningen – alt sammen med fokus på effektivt og sikkert bestyrelsesarbejde.

BetterBoard var deltagere til Boligforeningernes Dag 2025 i Århus

Boligforeningernes dag – Aarhus

BetterBoard mødte stor interesse for digitale løsninger på Boligforeningernes Dag 2025 og havde en dag med gode dialoger og inspiration til bedre bestyrelsesarbejde.

BetterBoard AI-assistant

BetterBoards AI-assistent

Vi har lanceret AI-funktioner, der effektiviserer bestyrelsesarbejdet med sikre og gennemsigtige referater og opsummeringer.

NIS2 webinar med BetterBoard og ComplyCloud

NIS2-webinar: Bestyrelsens ansvar

BetterBoard afholdt i samarbejde med ComplyCloud et webinar om NIS2, hvor fokus var på bestyrelsens ansvar, handlemuligheder og konkrete skridt til bedre cybersikkerhed.

BetterBoard deltog på Vandmessen 2025

Vandmessen 2025

BetterBoard deltog på Vandmessen 2025 – Danske Vandværkers årlige fagmesse – hvor vi delte indsigt i, hvordan vandværker kan styrke bestyrelsesarbejdet gennem digitale løsninger.