Vi har samlet vores 10 mest anvendte funktioner på bestyrelsesportalen. Effektiviser jeres bestyrelsesarbejde med et bestyrelsesværktøj, der nemt og sikkert skaber struktur og overblik. Ønsker du at vide meget mere omkring hvad en bestyrelsesportal, kan gøre for jeres bestyrelsesarbejde?
10 mest anvendte funktioner
#1 – Interaktivt årshjul
Hvordan skaber I overblik over jeres aktiviteter i bestyrelsen? Hos BetterBoard, er det en af de mest brugte funktioner, da det er med til at skabe overblik over årets forløb og aktiviteter. Det er både intuitivt og let anvendeligt og giver et visuelt overblik. Når årshjulet er udfyldt, kan det downloades og bruges fx i agendaen eller i PowerPoint til det næste bestyrelsesmøde.
Det skaber overblik og giver en nemmere planlægning til jeres bestyrelsesarbejde.
# 2 – Referatfunktion
Underskriver I jeres referater efter hvert bestyrelsesmøde? Hos BetterBoard er referatfunktionen, en af de mest anvendte funktioner, da det kan skrives direkte på bestyrelsesportalen.
Referatfunktionen er utrolig enkel at anvende med mulighed for gennemsyn inden det sendes til elektronisk underskrift.
# 2 – Referatfunktion
Underskriver I jeres referater efter hvert bestyrelsesmøde? Hos BetterBoard er referatfunktionen, en af de mest anvendte funktioner, da det kan skrives direkte på bestyrelsesportalen.
Referatfunktionen er utrolig enkel at anvende med mulighed for gennemsyn inden det sendes til elektronisk underskrift.
#3 – E-signatur
Digital underskrivning af dokumenter direkte på bestyrelsesportalen.
Med e-signatur har I mulighed for at underskrive bestyrelsesreferater, kontrakter og andre aftaler som kræver underskrifter fra bestyrelsesmedlemmer og andre.
Samtidig kan man få overblik over hvem, der har underskrevet, og hvem som mangler i en underskriftsproces.
#4 – Hybridmøder
Med hybridmøder har I mulighed for at deltage både fysisk og online i det samme bestyrelsesmøde. Det betyder, at man kan tilgå et planlagt bestyrelsesmøde fra både computer, tablet eller smartphone uanset, hvor man befinder sig.
Hybridmøde-funktionen på BetterBoard Bestyrelsesportalen kan benyttes med alle de kendte videomøde tjenester som Teams, Zoom, Google-Meet, Skype og mange flere.
#4 – Hybridmøder
Med hybridmøder har I mulighed for at deltage både fysisk og online i det samme bestyrelsesmøde. Det betyder, at man kan tilgå et planlagt bestyrelsesmøde fra både computer, tablet eller smartphone uanset, hvor man befinder sig.
Hybridmøde-funktionen på BetterBoard Bestyrelsesportalen kan benyttes med alle de kendte videomøde tjenester som Teams, Zoom, Google-Meet, Skype og mange flere.
#5 – Arbejdsrum
Har I haft behov for at udvalgte medlemmer arbejder videre med et emne, uden at alle i bestyrelsen behøver at være involveret i hele processen? Samt dele fortrolige dokumenter med eksterne personer, som ikke er en del af bestyrelsen, fx en revisor eller advokat?
Det kan man med funktionen “Arbejdsrum” på bestyrelsesportalen. Arbejdsrum er et sikkert, stærkt og effektivt integreret værktøj i portalen. Det sikrer at I kan kommunikere og dele fortrolige dokumenter med udvalgte personer, interne såvel som eksterne, hvor de involverede samtidig, kan underskrive digitalt direkte i arbejdsrummet. Nemt og enkelt.
#6 – Søgefunktion
Slip for at miste overblikket af dokumenterne i jeres bestyrelse.
Med den brugervenlige søgefunktion på BetterBoard Bestyrelsesportalen, er det muligt at foretage en effektiv søgning på ord og dokumenter af portalens indhold.
#6 – Søgefunktion
Slip for at miste overblikket af dokumenterne i jeres bestyrelse.
Med den brugervenlige søgefunktion på BetterBoard Bestyrelsesportalen, er det muligt at foretage en effektiv søgning på ord og dokumenter af portalens indhold.
#7 – Smart mødearkiv
Med portalens automatiserede mødearkiv får du en bedre struktur og et større overblik over dit bestyrelsesarbejde.
Med ”Mødearkiv” bygger portalen automatisk et struktureret mødearkiv, så det er enkelt og overskueligt for alle medlemmer, at finde tidligere møder og bestyrelsesdokumenter frem.
Det skaber stor værdi for bestyrelsen, og er samtidig også en vigtig del af at overholde lovkravene i ”Kontrolpakken”.
#8 – Automatisk PDF-generering
Med automatisk PDF-generering bliver håndtering af bestyrelsesmateriale gjort væsentligt mere enkelt for alle brugere på portalen.
Med automatisk PDF-generering skal man ikke tænke på hvilke filerformater man uploader på portalen og samtidig sørger systemet for at genere en mødebog i PDF-format af alt mødematerialet.
#8 – Automatisk PDF-generering
Med automatisk PDF-generering bliver håndtering af bestyrelsesmateriale gjort væsentligt mere enkelt for alle brugere på portalen.
Med automatisk PDF-generering skal man ikke tænke på hvilke filerformater man uploader på portalen og samtidig sørger systemet for at genere en mødebog i PDF-format af alt mødematerialet.
#9 – Visuelt overblik over læste/ulæste dokumenter
Med det visuelle overblik over læste og ulæste dokumenter, giver BetterBoard portalen en hjælpende hånd til blandt andet mødeforberedelserne.
Som bestyrelsesmedlem får man på sin forside et hurtigt og struktureret overblik over, hvor mange dokumenter man mangler at læse på tværs af møder og mapper.
#10 – Download digital mødebog
Mødebog-funktionen på BetterBoard portalen giver bestyrelsen mulighed for at downloade én samlet PDF-fil af alt mødemateriale, som naturligvis også inkluderer selve agendaen.
Det betyder at bestyrelsesportalen tilbyder et værktøj til dig, som ønsker at læse alt mødemateriale i ét samlet dokument. Du slipper således for at skulle navigere i og åbne flere forskellige dokumenter under din læsning.
#10 – Download digital mødebog
Mødebog-funktionen på BetterBoard portalen giver bestyrelsen mulighed for at downloade én samlet PDF-fil af alt mødemateriale, som naturligvis også inkluderer selve agendaen.
Det betyder at bestyrelsesportalen tilbyder et værktøj til dig, som ønsker at læse alt mødemateriale i ét samlet dokument. Du slipper således for at skulle navigere i og åbne flere forskellige dokumenter under din læsning.