Med e-signatur har I muligheden for at digitalisere processer, som kræver underskrifter fra bestyrelsesmedlemmerne. På den måde kan I spare masser af tid på blandt andet at printe, e-maile og scanne. Ud over en hurtigere proces i underskriftsfasen, er der også andre fordele ved at anvende digital underskrift.
Du får blandt andet:
- Overblik over alle dine underskrevne dokumenter, fordi portalen automatisk generer en personlig underskriftsmappe til dig
- Få underskrifter fra ikke-medlemmer af bestyrelsen, fx i forbindelse med aftaler og kontrakter
- Fuldt overblik for administrator over hvem som har underskrevet, og hvem som mangler i en underskriftsproces
- Et underskrevet dokument, der bliver stampet med et digitalt certifikat, så det ikke længere er muligt at redigere
- En underskrift, der kan benyttes i alle lande, da der fx ikke kræves NemID, BankID eller lignende for at underskrive
- En miljøvenlig løsning, idet den digitale underskriftsmulighed reducerer forbruget af papir