Arbejdsrum


Ved at oprette private arbejdsrum for din bestyrelse, vil I blive i stand til at løse jeres bestyrelsesarbejde markant mere effektivt.

Alle, der er involveret i bestyrelsesarbejde, ved, at arbejdet kræver, at man formår at have mange bolde i luften samtidig. Med funktionen arbejdsrum får I som bestyrelse mulighed for, at skabe struktur i arbejdet ved at oprette et virtuelt arbejdsrum til en gruppe medlemmer, som dermed bliver i stand til at arbejde endnu mere målrettet og effektivt med f.eks. et projekt eller en konkret opgave.

I arbejdsrummet kan bestyrelsesmedlemmerne samarbejde om opgaver og dele dokumenter med hinanden, som udelukkende er tilgængelige for dem, der er en del af arbejdsrummet. Bestyrelsesmedlemmerne kan deltage i flere arbejdsrum sideløbende, og det er naturligvis også muligt at deltage i flere projekter på tværs af bestyrelsen.

Et stærkt og effektivt værktøj

Arbejdsrummet er et særdeles effektivt og struktureret værktøj til at arbejde godt sammen som gruppe, men samtidig er det også en meget god måde at uddelegere større projekter og opgaver på. Dette vil bidrage markant til et mere effektivt, fokuseret og målrettet arbejde i den konkrete gruppe.
Som bestyrelse får I via arbejdsrummet en enestående mulighed for at sammensætte en gruppe, der kan fokusere på et specifikt projekt eller en konkret opgave. Alt materiale som uploades til arbejdsrummet, vil naturligvis udelukkende være tilgængeligt for dem, der er en del af arbejdsrummet.
Det er imidlertid også muligt at dele materiale med udvalgte bestyrelsesmedlemmer, som ikke er en del af arbejdsrummet. Dette er dog ikke bare en funktion for udvalgte medlemmer, idet alle bestyrelsesmedlemmer har mulighed for at oprette arbejdsrum og invitere de personer, som de ønsker at samarbejde med.

Optimering af bestyrelsesarbejdet

Formålet med arbejdsrum er at optimere og effektivisere jeres bestyrelsesarbejde mellem møderne på en enkel og lettilgængelig måde. For eksempel kan arbejdsrummet være et eminent værktøj for bestyrelsesformanden eller sekretæren i forhold til at få godkendt et dokument, inden det frigives til et møde eller til de øvrige bestyrelsesmedlemmer. En særdeles høj datasikkerhed er naturligvis varetaget i alle funktionerne i arbejdsrummet.

Bestil gratis materiale eller læs mere om de andre smarte funktioner på portalen

BetterBoard Bestyrelsesportalen indeholder mange smarte funktioner, som er med til at gøre det nemt og enkelt for bestyrelsen og bestyrelsesmedlemmer. Her kan du få et hurtigt overblik over nogle af funktionerne. Har du lyst til at høre mere om vores bestyrelsesportal, og hvad vi kan tilbyde dig og din bestyrelse? – Så bestil gratis materiale lige her og få uddybende information. Har du yderligere spørgsmål angående BetterBoard Bestyrelsesportalen eller dens funktioner, så kan du også kontakte os lige her.