Image module

BetterBoard’s priser

Hos BetterBoard mener vi, at det er vigtigt for alle virksomheder, foreninger, non-profit organisationer etc. at have en god struktur og “orden i eget penalhus”, specielt når det gælder bestyrelses- og udvalgsarbejde.

Det har vi gjort enkelt og sikkert med vores bestyrelsesportal, som er bestyrelsens digitale værktøj.

Vores platform anvendes bredt, både i forhold til virksomhedsstørrelse og branche. Vi tilbyder derfor en universal portal, som kan anvendes af langt de fleste bestyrelser, advisory boards, foreninger, leder grupper, udvalg etc.

Selvom portalen er udviklet til det professionelle erhvervsliv, vil vi også gerne give foreninger, non-profit organisationer, startups etc. muligheden for at få et professionelt værktøj til deres bestyrelse- og udvalgsarbejde. Det har vi gjort muligt ved blandt andet at tilbyde denne gruppe reducerede priser uden at gå kompromis med portalens funktioner.

Vælg den plan som opfylder jeres bestyrelses behov

  • Opstart

    Inkludere onboarding session for bestyrelsen (gælder kun for "Business" og "Premium" pakkerne).
  • Antal brugere

    Antal brugere per portal. Flere brugere kan tilkøbes - se næste punkt for priser per ekstra brugere.
  • Pris pr. ekstra bruger

  • Onboarding video

    Alle BetterBoard's brugere modtager en "onboarding-video", som er med til at hjælpe brugeren godt igang med at anvende portalen.
  • Digital mødebog

    Download en samlet PDF-fil med mødematerialet. Læs mere om mødebogen.
  • Digital agenda

    Opret en dagsorden til et møde på portalen. Læs mere om den digitale agenda.
  • Integreret referat funktion

    Vælg en referent for mødet og skriv referatet direkte på portalen. Læs mere om referatfunktionen.
  • Lokal backup funktion

    Dan en samlet backup-fil med alle møder og dokumenter lagt op under portalens kategorier.
  • Arbejdsrum

    Dan arbejdsrum for alle, eller nogle, af portalens medlemmer eller del dokumenter med fx. revisor. Læs mere om arbejdsrum.
  • Sorteringslås

    Ryk selv rundt på dokumenter lagt op til mødet, så I får præcis den rækkefølge af dokumenter, som I ønsker.
  • Agendaskabeloner

    Lav jeres egne skabeloner til dagsordenen, generalforsamlingen etc. og skab mere tid til mødeforberedelsen.
  • Søgefunktion

    Søg i alle dokumenter, som er lagt op på portalen, med ét enkelt klik. Læs mere om søgefunktionen.
  • Google Drev integration

    Bruger I Google Drev? Upload jeres Google dokumenter nemt og hurtigt til portalen.
  • Automatiseret mødearkiv

    Portalen hjælper jer automatisk med at skabe en god mappestruktur over jeres afholdte møder, så I nemt kan finde tilbage til et tidligere møde. Læs mere om det intelligente mødearkiv.
  • GDPR markering

    Markér jeres uploadede dokumenter med én af 3 mulige GDPR-markeringer:
    1. 1. Følsomme/fortrolige personoplysninger
    2. 2. Alm. personoplysninger
    3. 3. Ingen
    Læs mere om GDPR-markeringen.
  • Online support

    Online support (chat & mail):
    • Man. - tors. 08.00 - 16.00 og fre. 08.00 - 15.00. (Tidszone GMT+1)
  • Videncenter

    Med BetterBoard's videnscenter kan portalens medlemmer læse de nyeste artikler omkring bestyrelsesarbejde og bestyrelsesværktøjer.
  • Del annoteringer

    Del dine annoteringer med bestyrelsens medlemmer og igangsæt en dialog direkte på dokumenterne. Læs mere om annoteringsværktøjet.
  • 2-faktor login

    Øg sikkerheden med mobilvalidering ifm. pålogning. Med 2FA øges sikkerheden fra at kræve et password til at kræve både et password samt en unik kode, som sendes direkte til brugerens mobiltelefon. Læs mere om 2FA.
  • Personlig online onboarding

    Med den personlige online onboarding, hjælper vi jer igang med portalen via et online møde.
  • Telefonsupport**

    Telefon support:
    • Man. - tors. 08.00 - 16.00 og fre. 08.00 - 15.00. (Tidszone GMT+1)
  • Private noter på agendaen

    Opret private noter direkte på agendapunkterne. Læs mere om private noter på agendaen.
  • Hybridmøde

    Med hybridmøder kan i kombinerer det fysiske møde med det virtuelle. Indsæt et mødelink fra jeres fortrukne videomøde-udbyder, 'Microsoft Teams', 'Zoom', 'Google Meet' etc.
  • Bestyrelseshåndbogen
    Miniudgave

    E-bog adgang til miniudgaven af bestyrelseshåndbogen "De 7 trin - bestyrelsesarbejde i praksis".
  • Bestyrelseshåndbogen
    Fuld version

    Adgang til den fulde e-bog version af bestyrelseshåndbogen "De 7 trin - bestyrelsesarbejde i praksis".
  • Bestyrelsesevaluering

    Professionel bestyrelsesevaluering som faciliteres af Boardmeter med afsluttende præsentation og gennemgang af rapporten. Værdi kr. 22.500. Læs mere om den her.
  • Premium support

    Direkte adgang til supporten for alle brugere.
  • Interaktivt årshjul

    Et smart og intuitivt planlægningsværktøj for hele bestyrelsen. Læs mere om det interaktive årshjul.
  • 3 ekstra portaler til holdingselskaber

    Inkluderer op til 3 ekstra portaler med hver 3 brugerlicenser samt premium funktionerne. Eksklusiv E-signatur og Bestyrelsesevaluering.* *Holdingselskaberne skal have en ejerandel på minimum 10% af "driftsselskabet". Ekstra brugerlicenser og e-signatur kan tilkøbes.
  • Eget logo i mailheader

    Mulighed for at få uploaded jeres eget logo til portalen og få det med på alle notifikationsmails, som sendes ud fra portalen til medlemmerne.
  • Eget logo på referat og mødebog

    Mulighed for at uploade jeres eget logo til portalen og få det med på alle fremtidige mødebøger og referater, som dannes på portalen.
  • Opgavefunktion

    Opret og uddel opgaver til bestyrelsens medlemmer med deadlines. Læs mere om opgavenfunktionen.
  • Forberedelsesscore

    Se hvor forberedte bestyrelsens medlemmer er til det kommende bestyrelsesmøde med forberedelsesscoren. Læs mere om forberedelsesscoren.
  • E-signatur**

    Underskriv alle typer af dokumenter digitalt via e-signatur funktionen på BetterBoard portalen. Vælg selv hvordan dokumenterne skal underskrives fx via 2-faktor (SMS-kode), MitID, NemID, Norsk BankID, Svensk BankID eller simpel e-signatur med blot et "klik". Du kan frit vælge pr. underskriver, hvilken metode underskriver skal anvende. Inkluderer 50 underskriftsprocesser.* *Tilkøb ekstra underskriftsprocesser ved at kontakte support
  • Afstemningsmodul**

    Opret og afhold afstemninger på dokumenter og agendapunkter til et møde eller stem om tidspunkt for næste møde. Lad hele eller dele af bestyrelsen deltage i afstemningen og sæt en deadline for afstemningen.
  • Inkl. alle nye fremtidige funktioner

    Vi udvikler hele tiden på portalen og "Premium" abonnement vil automatisk blive opdateret med BetterBoard's egne udviklede funktioner.
  • Bestyrelsesforsikring

    Som kunde hos BetterBoard kan vi i samarbejde med Topdanmark tilbyde særlige priser på bestyrelsesansvarsforsikringer hos Topdanmark.
  • Tilkøb:

  • **Telefonsupport

    Telefon support:
    • Man. - tors. 08.00 - 16.00 og fre. 08.00 - 15.00. (Tidszone GMT+1)
  • **E-signatur

    Underskriv alle typer af dokumenter digitalt via e-signatur funktionen på BetterBoard portalen. Vælg selv hvordan dokumenterne skal underskrives fx via 2-faktor (SMS-kode), MitID, NemID, Norsk BankID, Svensk BankID eller simpel e-signatur med blot et "klik". Du kan frit vælge pr. underskriver, hvilken metode underskriver skal anvende. Inkluderer 50 underskriftsprocesser.* *Tilkøb ekstra underskriftsprocesser ved at kontakte support
  • **Afstemningsmodul

    Opret og afhold afstemninger på dokumenter og agendapunkter til et møde eller stem om tidspunkt for næste møde. Lad hele eller dele af bestyrelsen deltage i afstemningen og sæt en deadline for afstemningen.

Forening / Start-up*

Kr. 195/md.
  • Kr. 995
  • 5
  • Kr. 35/md.
  • Tilkøb kr. 65,00/md.
  • Tilkøb kr. 125,00/md.
  • Tilkøb kr. 125,00/md.

Business

Kr. 595/md.
  • Kr. 2.995
  • 5
  • Kr. 55/md.
  • Inkluderet
  • Tilkøb kr. 125,00/md.
  • Tilkøb kr. 125,00/md.
Inkl. gratis bestyrelsesevaluering

Premium

Kr. 995
/md.
  • Kr. 2.995
  • 10
  • Kr. 75/md.
  • Inkluderet
  • Inkluderet
  • Inkluderet

Koncerner

Har I flere selskaber?
Kontakt os direkte og lad os sammen skræddersy en løsning,
som passer til jer.

*Startups er defineret ved maks. at være i deres 3. regnskabsår og en omsætning på under 2 mio. pr. regnskabsår.

Bestil en bestyrelsesportal

Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Google’s privatlivspolitik og vilkår gælder.
BetterBoard ApS registrerer og behandler mine persondata, som jeg har angivet i denne formular.
Læs mere om BetterBoard’s betingelser.